16 sep 09

Skrivet den 2009-09-16, klockan 11:47:21
Det blev ingen skola för min del idag. Inte för att jag mådde så jättedåligt, men näsan rinner å jag nyser varannan minut! Å så somnade jag inte på riktigt förns vid halv fyra..

Ska nog bara ta det lugnt idag, men det kan va skönt de också.. Ska kanske ta å läsa igenom lite från lektionen, tur att han har skrivit ut alla föreläsningar.

Juste igår när vi höll på med middagen kom jag på att vi hade en sån där 25 kroners-check från ICA som vi inte hade använt å som gick ut igår.. Duktiga vi är å komma ihåg dom.. Jag har påmint mej själv i typ två veckor, men ändå så glömmer jag den varje gång.. Jaja, vi klarar oss nog ändå..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0