Träning

Skrivet den 2009-10-19, klockan 16:47:20
Usch vad jag känner mej lat.. Har varit "sjukskriven" från träningen å två veckor nu, å det har verkligen kliat i fingrarna på mej. Nu när jag äntligen kan träna är jag inte lika taggad längre. Eller jag var det tidigare idag, men inte nu. Tänkte gå på ett pass vid 18, men det blir så "mitt i allt".

Erik slutar förhoppningsvis 17 (tror han kommer senare) å då vill jag inte dra på en gång han kommer. Å så ere middagstid då, annars får jag inte mat förns 20 å innan dess så har jag redan svultit ihjäl på cykeln. Så jag tar det i morron istället. Funderade på å ta det på morronen för då kommer det inte ivägen. Så jag hoppas att jag tar mej upp. Men jag behöver iofs inte kliva upp tidigare.

Jaja, jag håller tummarna för att planen går i lås. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0