Tentasal

Skrivet den 2009-10-01, klockan 13:44:25
De e bra att vi får fel information.. På vårat schema å på kurshemsidan står det att vi skulle vara på ÖP i morron, även läraren sa att vi skulle va där. På ett annat papper står det Nolia.. Så vi var tvugna att fråga vad som var rätt. Det rätta var Nolia.

Det är bra att man får reda på det dagen innan. Hade jag inte frågat hade jag gått till ÖP kl.9.45 i morron, å det tar längre tid än 10 minuter å ta sej ner till Nolia, så det hade jag ju inte hunnit. Eller kanske om jag hade sprungit hem å hämtat bilen..

Studie-tanten förstod inte problemet med att alla kommer å knata till ÖP, för det var vårat ansvar att ta reda på vart vi skulle, sa hon. ÖP på schemat å kurshemsidan, hur ska vi då kunna veta att de menar Nolia?!? Nej usch är inte förtjust i henne, hon är lite smågrinig.

Nu måste jag kolla upp vart jag ska imorron.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0