Snart över

Skrivet den 2009-10-01, klockan 19:50:44
Jag känner mej inte säker till morrondagens tenta, känns inte alls bra just nu, men jag vågar inte kika i mina papper för då blire bara värre.. Det får gå som det gå, jag håller mina tummar för det bästa.. Bläddrade igenom förut å då såg jag massa saker som jag inte kunde! Det är aldrig kul. Men nu är jag för trött för plugga mer.

Å vad jag längtar till den 091002 kl13.00.. Det vore väldigt skönt, för då är allt över å jag kan tagga för helgens bröllop..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0