Shoooopping

Skrivet den 2009-10-24, klockan 17:35:20

Tvätten gick bra, blev klara lite tidigare. Så vi kilade ner på stan å träffade Eriks kompis plus dennes flickvän. Jag köpte mina stävlar som jag har gått å kikat på flera gånger, hade lite samkråd som kunde hjälpa mej. =) Å sen blev det även en ny mascara å lite annat. =) Mycket nöjd, men nu måste jag vänta en månad innan det blir mer shopping.. Så är det att vara student.

Sen åt vi lunch/middag på Subway, efter det vare dags att åka hem.. Sitter här i soffan å är trött.. Ska vila lite för jag ska festa lite ikväll, men det ska bli väldigt lugnt för min del.. Är inte så sugen, känner mer att jag måste. Har iaf sällskap av Jenny, så det blir bra, jag blir inte helt ensam då..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0