"Operation"

Skrivet den 2009-10-06, klockan 15:05:03

"Var där en kvart innan så att de hinner fixa ordning dej" De sa sköterskan till mej när jag ringde för nåra veckor sen. Så jag var där tjugo i så att jag hade gott om tid.. Ändå kom dom inte å hämtade mej förns fem över.. Jaja, det gjorde väl inget, då jag inte hade nåt att passa efteråt..

När jag kom in i rummet så diskuterade vi om vilka som skulle bort. Vi var inte riktigt eniga men det blev iaf fyra stycken. Jag vet inte vilka hon tog bort på ryggen, men jag hoppas att det var dom jag menade. =P

Hon började med att bedöva å sen kom kniven fram, de på ryggen gjorde inte så mkt, men den i huvudet var jobbigt för jag hörde så väl ett knakande ljud.. Men allt gick bra, de va jättegulliga å frågade hela tiden om det gick bra.. Hon sydde ihop tre av dom, så jag måste tillbaka om 10 dagar å plocka stygn..

När allt var klart så var jag så skakis att jag inte kunde ställa mej upp. Så jag fick ta det i etapper innan jag kunde lämna rummet. Rättade till håret å fick en stor tuss i handen, blev livrädd men sen kom jag på att hon hade ju rakat bort en del.. =P

På ryggen känns det inget, men i huvudet gör det så fruktansvärt ont just nu. Hoppas att det går över snart.

Ska ta å trösta mej med en tidning, riskaka, äpple å marianne nu. =)

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: emmie
Den 2009-10-06, klockan 17:39:58

skit fin blogg! kolla in min, puss!

Skrivet av: Angelica
Den 2009-10-06, klockan 19:52:56

Tackar =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0