Livet rullar på

Skrivet den 2009-10-27, klockan 19:59:48
Har egentligen inget intressant att skriva för; jag går till skolan, går hem, sover, vaknar, går till skolan, går hem, sover, vaknar, jag går till skolan.. Ja, ni kanske fattar vad jag menar.. Livet är ganska så tråkigt just nu, de bara rullar på.

Men snart är jag klar med den här kursen. Ska bara skriva ut ritningarna i morron å sen fixa AMA-koder, men det har jag börjat på så det ska nog inte ta så lång tid hoppas jag.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0