Internetlös =O

Skrivet den 2009-10-13, klockan 12:11:33
Blev fruktansvärt irriterad idag när jag kom hem å startade datorn, för jag fick inget internet!! Inget internet = bortkopplad från omgivningen!! =P Den ville bara ansluta, fast klickar man anslut så händer inget.. De blir så ibland på vissa sidor, varför vet jag inte.. Men nu blev dte så på alla sidor!! Gaaaah..

Starta Eriks dator, men han hade inget internet heller.. Så jag gick å starta om routern å nu funkar det. =P

Tänkte att jag skulle va duktig å plugga lite AMA-koder, men jag kan inte registrera mej. För att kunna göra det så behöver jag enbeskrivning å den finns endast på skolans datorer! Så jag får hitta på nåt annat.. Kanske fundera lite på hur mitt hus ska se ut å sen leta koder..

Först mat innan jag blir mer grinig..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0