Här ges en chans å så tar ni den inte..

Skrivet den 2009-10-10, klockan 14:29:47
Idag skrevs den tredje omtentan i mekaniken å jag ger en stor guldstjärna till dom som skrev den..! Jag hade tur å klarade mej på ordinarie tenta, men de måste jag tacka någon från ovan för.. För den var verkligen svår! Att jag fick 0,5 p över gränsen var bara tur, för det fanns ingen som helst skicklighet i det..

Jag tycker att det är lite dålig stil av dom som inte gjorde tentan idag. För kursen är väldigt viktig å den behövs i de andra kurserna vi läser. Den behövs för att få läsa Grunderna i Byggnadskontruktion samt i Dimensionering av Byggnadskontruktioner, den sist nämde är vår nästa kurs.

Så med risken att låta för hård, men jag tycker inte att de bör få läsa nästa kurs. För de gjorde inte ens ett försök till att klara den, nu när de fick en extra chans. De kanske tycker att den låg för tajt till tentan vi hade den 2a. Men vadå? Det är inget nytt å de har pluggat till den tre gånger, det är mest att repetera å komma in i tänket igen.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0