Fyspass

Skrivet den 2009-10-26, klockan 20:37:33
Jag är död, eller typ näsan iaf.. Har varit på ett fyspass med Petra å de tog hårt. Det kändes mer som ett gympapass än fys. Men det var sjukt kul ändå. Jag måste då ha sett rolig ut för jag har ju noll koordination!! Hehe, stod å studsade som en tok.

Mot slutet var jag helt slut å hade ont i mina benhinnor, kanske inte det bästa passet, men nu har jag iaf testat det. =)

CADen går framåt, trodde jag skulle skriva ut idag, men jag vågade inte. =P Så jag får göra det i morron, för en del är ju klart, tror jag iaf.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0