Fokusering

Skrivet den 2009-10-29, klockan 16:20:52
Jag förstår mej inte på dom i klassen riktigt. Jag har suttit stenhårt med CADen sen förra måndagen å blev klar med ritningarna igår. Jag har varit i skolan från 8.30-16, typ. När jag har varit hemma så har jag kikat lite på AMA-koder. De är inte riktigt klara ännu, men det hinner jag med innan tisdag utan att det blir stressigt.

Sen har vi en del som har suttit i skolan 8.30-20 under hela kurstiden å dom är inte klara!! Vad har de pysslat med egentligen?!? Så svårt är det inte, man måste inte få ALLA detaljer till 100 proncent rätt, det här är vår första riktiga CAD-kurs, vi är inga proffs.

Jag tycker inte att jag har slarvat med huset utan bara skippat att vara petnoga, för varför vara det?, har inte tillräckligt med kunskap för det. Det går faktiskt väldigt fort att göra allt, man gör en grundritning å utgår sedan från den.

Idag när jag gick hem:
NN: Ger du upp?
A: Nä, jag är klar!
NN: Va?! Är du klar?
A: Ja, typ. Lite AMA, men det kan jag göra hemma.
NN: Okej.

Så svårt är det inte, bara man koncentrerar sej på det som är viktigt!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-10-30, klockan 16:44:11

Alla kanske inte kan CADen lika bra som dig, har du tänkt på det? Och den del kanske vill vara petnoga och låta det ta längre tid, det är väl deras val?

Skrivet av: Angelica
Den 2009-10-30, klockan 17:52:37

Hade jag också kunnat CADen hade jag nog också lagt ner lite mer tid å fått det finare. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0