...

Skrivet den 2009-10-06, klockan 19:52:28
Usch, har fått så ont i ryggen nu.. Vågar inte riktigt räta på den för det stramar åt, så därför har jag en konstig hållning, inte så bra kanske. Värken i huvudet har börjat avta.. Men nu svider det på ryggen. Inte så farligt, så jag lider inte av det.. Det är värre med ryggontet, längtar tills jag får lägga mej i sängen å räta ut mej.. =)

Ska ta å dricka upp mitt te å sen trippa iväg till tvättstugan å hämta det sista.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0