CSN

Skrivet den 2009-10-28, klockan 14:43:07
Fick brev från CSN om avskrivning så jag blev lite fundersam. För jag hade hört att de skrev av halva lånet från basåret, men jag fick bara en liten del. Så jag var tvungen å ringa å fråga.

Så jag knappade in numret å allt annat som behövdes, sen kom det en automatisk röst:

Det är många som ringer just nu

Ditt samtal besvaras om 2 minuter, det är 3 före.


Blev lite fundersam, för om det nu var så många som ringde så skulle de väl ha varit lång kötid, men det där var ingenting, så jag blev då glad. =)

Fick svar på min fråga också, å hon var supertrevlig! =) Så för varje 60 hp jag avklarar skriver de av en del. =) Så tillslut blir det nog halva lånet ändå.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0