8 okt 09

Skrivet den 2009-10-08, klockan 07:05:56
Det var lite av en konst att duscha i morse. Egentligen ville jag inte, men jag hade inge val för håret såg hemskt ut! Kunde iofs ha döljt det under en mössa eller nåt.. Menmen, nu har jag iaf duschat. Var tvungen å vrida huvudet lite för att allt hår skulle ramla över på vänster sida, då jag inte vill röra den högra (har så ont fortfarande).

Så jag tog det försiktgt, lyckades schamponera också å skölja ur allt utan att det gjorde så ont. Bu harjag min turban på sniskan för att skydda mej lite..

Jag blev lite orolig igår eftersom jag har så ont i huvudet och två på ryggen kliar å svider så mycket. Men visst ska man tåla det dom syr ihop en med?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0