5 okt 09

Skrivet den 2009-10-05, klockan 09:16:03
Vaknade innan väckaren idag, det va skönt. Fast först blev jag rädd att jag hade försovit mej!! Är inte van att ha sovmorron så här länge.. =P Jag undrar hur jag går idag, vet inte vilken grupp jag tillhör.. Men jag gissar på grupp1.

Hade ingen god frukost hemma, för jag hade tänkt att handla det igår när jag kom hem, men eftersom planerna blev lite ändrade så gick det inte. Får väl åka ner på MAXI idag, för det behövs en del.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0