2a Avenyn

Skrivet den 2009-10-13, klockan 21:05:40
Har suttit med min kaegorisering lie nu på kvällskvisten, har bara nåra sidor kvar.. Typ 10 st.. inte så mkt med tanke på att jag hade 93 från början.. Att jag ens har orkat!!

Jaja, ska ta å titta på AA nu.. Höjdpunkten på tisdagar!! Fast egentligen är det ju inte bra, men beroendeframkallande som tusan.. Får panik om jag missar..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥ - det lilla extra
Den 2009-10-14, klockan 15:07:14

Vad är kaegorisering?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0