28 okt 09

Skrivet den 2009-10-28, klockan 06:46:49
Jag glömde bort en födelsedag igår!! Sjukt pinsamt, för jag smsade henne om en annan sak, men hon fick inget grattis.. =O Har haft svårt å komma ihåg hennes födelsedag alla tre r som jag kännt henne. Ska ta å skicka iväg ett sms idag, bättre sent än aldrig.

Jag hoppas att det blie en kort skoldag, för jag orkar inte sitta framför datorskärmen i flera timmar, men måste jag så måste jag.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emmie
Den 2009-10-28, klockan 10:33:09

sv; jo det blir ju lätt så när man bråkar med sina vänner! kolla in min blogg. puss!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0