26 okt 09

Skrivet den 2009-10-26, klockan 07:23:04
De e så mörkt nu när jag vaknar, gillar det inte alls. Men det blir så när man vrider tillbaka klockan en timme. Så börjar perioden då det är så fruktansvärt jobbigt å ta sej upp om mornarna. För hur mycket jag än sover så är jag ändå lika trött.

Igår var vi på en lite shoppingrunda, det var lite småsaker som vi behövde fixa, annars så var söndagen väldigt lugn. Hade tänkt ta en promenad men det var så äckligt väder att jag inte orkade. Plugga lite AMA-koder, sjukt tråkigt å så fixade jag mina fötter, sjukt fina!!

Ska sitta med huset idag också, hoppas att jag är klar nu, ska kika lite å så ska jag börja skriva ut.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0