23 okt 09

Skrivet den 2009-10-23, klockan 16:20:48
Gårdagen var väldigt jobbig.. Gick från skolan straxt efter två å for då ner på stan å shoppade lite. Skulle göra ett annat ärende också, men de glomde jag bort. Sen gick jag till Strömpilen, handlade å sen kom Erik å hämtade mej.

Åt midda, tittade lite på teve å sen gick jag å la mej. Hade sån fruktansvärd huvudvärk. Misstänker att jag somnade ganska så fort.

I morse hade jag fortfarande ont i huvudet, så jag gick upp duschade, åt frulle å sen gick jag å la mej en stund. Gick sen upp å klädde på mej å sen till skolan.

Har haft ganska så ont i huvudet idag också, dator-tittande är inge vidare. Men det har gått bra, tror att jag typ är färdig med mina ritningar, bara allt annat kvar.. =P

Fick tillbaka tentorna idag å jag fick 14,5 å G var 14.. =P Som vanligt har jag inte mycket å spela på, på hans tentor..

Ska ta å fixa lite mat nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0