2 okt 09

Skrivet den 2009-10-02, klockan 06:47:02
Låg jag i säng 21.00 igår?? Nej, det gjorde jag inte, jag var en timma sen, men det var inte så farligt. Men jag kunde inte somna, låg bara å vred å vände på mej.. Hade glömt hur oskönt det var att ha böckerna under kudden..

Sen vaknade jag klockan 4(?) varför vet jag inte, men jag har gjort det nu i nåra nätter.. Å efter det var det svårt att somna om, för återigen, jag hittade inget bra ställa att lägga huvudet på.. =P Men jag får väl skylla mej själv som är dum å lägger böckerna under kudden. Men jag kan inte somna om jag inte har dom där..

Hade tänkt att ta bussen ner till Nolia idag, men Jenny ska åka bil så jag får åka med henne =)

Nu ska jag äta upp frukosten å försöka lugna ner nerverna å magen.. Usch vad nervös jag är!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0