15 okt 09

Skrivet den 2009-10-15, klockan 10:37:24
Tog lite sovmorron idag, tyckte att jag förtjänade det. Jag gick iofs upp 7 i morse för att jag skulle ringa till VC, men de svarade aldrig så jag ställde klockan på 8 å gick å la mej igen. Vid 8 ringde klockan å jag gick upp å ringde igen, fortfarande inget svar. Men jag kom till nån växel å de kopplade mej vidare nånannanstans så tillslut kom jag fram.

Pratade med en dam där å sa hur läget var, å hon sa: "Okej, nu gör vi så här; du slänger den och jag makulerar den." Så jag hoppas att allt är okej nu. Alla jag har pratat med den här VC-svängen har faktiskt varit väldigt trevliga.

Måste springa till tvättstugan!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0