Trött å hungrig

Skrivet den 2009-11-12, klockan 16:52:18
Usch, jag är jättetrött!! Skulle vilja gå å sova, men om jag gör det så tror jag inte att jag somnar ikväll. Å de e jobbig å va speedad när man ska sova, å Erik blir så less på mej.. =P

Är även hungrig, jag som åt lunch idag å allt.. Klarade mej bättre när jag inte åt lunch, så på sätt ät det bättre, dock blir jag som ett monster om jag inte äter.. =P Så frågan är vad som är bäst? Får väl stö mej på frukt tills Erik kommer hem å de e dags för middag.

Ska ta in mattorna nu, de kanske inte ska ligga så länge i trapphuset så att nån snubblar å slår ihjäl sej, vill inte ha de på mitt samvete, iofs så vore de otroligt klanting, men ändå.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-11-12, klockan 20:34:25

har du fått handlat mat än? ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0