Shopaholic

Skrivet den 2009-11-27, klockan 21:37:04
Läste ut En shopaholic får en syster idag. Har tagit ett nåra månader, men jag har iofs inte läst på väldigt länge.. Tyckte att den var riktigt bra, älskar den serien. I början tyckte jag att böckerna bara var konstiga men nu, NU ÄR DE MINA FAVORITER!! Väntar på att nästa bok ska komma ut på pocket, typ nästa år kanske?

Så vad ska jag ta å läsa nu. Funderade ett tag på Twilight, men de känns så överskattade, är inte riktigt min stil. Ska kolla i bokhyllan om jag har någon oläst bok, tror de, så då kan jag passa på nu medan jag väntar på nästa Shopoholic. Sen har jag ju alltid mina skolböcker. Dock inte lika intressanta.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-11-27, klockan 21:49:52

säger detsamma!:) fast hade viljat haft pojkvännen här men annars är det brabra!;)

Skrivet av: jennie
Den 2009-11-27, klockan 21:50:55

Sv: typ inget speciellt :)

Skrivet av: SaraChristina
Den 2009-11-27, klockan 22:17:15

trevlig blogg :) om du vill får du gärna kolla min med :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0