Rolig dag i skolan

Skrivet den 2009-11-26, klockan 15:45:22
Dagens föreläsning var rätt tråkig, överraskande huh? Men Jenny gjorde den lite roligare. Hon måste ha haft mycket överskottsenergi plus superduper uttråkad!! Först satt hon å lekte med sina blodådror på handen/armen tills det börja göra ont, sen satt hon å skrev i min formelsamling (så nu måste jag sudda en massa), sen diskuterade vi kläder till julsittningen.

Annika gjorde de också lite roligare när hon tyckte att hon va lite finurlig. Hon stod å pratade om "tillfälliga olägenheter" å så säger hon " och då menar jag inte motsatsen till lägenheter" å så flinade hon. De va så torrt, men jag höll på å dö av skratt! De e då de e jobbigt å sitta längst fram. Men jag kvävde det så gott det gick.

Häromdan när hon pratade om "krypning" så säger hon "inte krypande barn då alltså", den var också torr.. De va nåt mer men jag minns inte.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0