Min lördag

Skrivet den 2009-11-28, klockan 20:29:58
Har pluggat lite granna idag. Inte överdrivet mycket med en del har jag gjort. Är inte så svårt när man väl börjar bena ut allt. Men jag kollade på tentorna å de såg inte så roliga ut. Eller ja, kan man allt så ärom nog lätta.

Var ner på stan å även MeMa. Erik köpte en klippare så i morron ska vi kapa frillan på huvudet i morron.. Jag förbjuder honom att ha en kalufs på julfesten nästa helg.. Men jag ska klippa i morron, så att de hinner lägga till sej till på lördag.

Köpte en klänning till på lördag också. Hittade en jättefin på Gina, men den var trasig å sen fanns de inga fler i min storlek.. =( Så de blev en annan. Men den var också fin!

Blev lite mer plugg när vi kom hem å sen gjorde vi pizza. Mycket gott! Sitter å tittar på Robinson nu!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: victoria
Den 2009-11-28, klockan 20:33:28

sv; låter ju bra! :)

det är bra med mig också!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0