Lugn dag

Skrivet den 2009-11-27, klockan 17:25:14
Oj va mycket träning å plugg de blev den här eftermiddagen. Eller? Men jag orkade inte. Är helt slut efter den här veckan. Jaja, har ju hela helgen på mej. Å de är ju trots allt fredag idag. Lite slappt kan man väl få ha då? 

Sitter å väntar på att jag får börja med maten, men det tar nog ett tag, för Erik va då inte klar på jobbet än.. Jag som ville ha mat nu, inte för att jag är hungrig utan för att jag är så sugen på tacos! För jag hoppas att han ska äta med mej. Är lite osäker, för han skulle ev åka ner i helgen. Hoppas inte det, för jag vill ha sällskap. Inte för att jag kommer å va så rolig, men de e tråkigt å va ensam. Han kan hitta på lite annat då jag måste plugga.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: jennie
Den 2009-11-27, klockan 20:53:17

trögt att behöva plugga på helgen..

Skrivet av: <3nisan
Den 2009-11-27, klockan 20:54:59

kikar in!:D allt bra?:)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0