FEEEEST! =)

Skrivet den 2009-11-21, klockan 16:31:14
De känns inte som om jag kommer nån vart med renskrivningen av hemtentan.. Det tar typ 10-15 minuter att skriva en sida!! Iaf för mej, för jag måste koncentrera mej så mkt om det ska bli läsbart så de går inte fort.. Tror att jag har skrivit typ 8 sidor nu å de e massor kvar!!

Jaja, ska inte plugga mer idag, för nu ere fest. Men jag har ett litet problem, JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MEJ!! De braiga är att jag kan fixa håret idag å de kan hålla, för det regnar ju inte! Ska ta å duscha nu, så att jag kommer iväg nångång. Sju har hon sagt, men jag kommer väl efter typ åtta eller nåt.. Brukar aldrig komma i tid till sånt.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0