En krasch i väggen känns nära

Skrivet den 2009-11-24, klockan 14:31:47
Haru suttit å kollat igenom mina anteckningar från föreläsningarna, jag kommer inte ens ihåg att hon har gått igenom vissa saker. Det är helt blankt i huvudet. De låter ju inte så bra, men jag hoppas att saker å ting kommer tillbaka inom en vecka så att jag kanske förhoppningsvis med extra mkt tur kan klara tentan. Känns dock inte så lovande.

Har slitet som ett djur med hemtentan nu, innan dess så vare massa uppgifter. Å nu kommer det en labb som det ska skrivas rapport på. Det är 9 dagar kvar till tenta, när tänkte hon att jag skulle kunna börja tentaplugga? Nästa vecka?

Jag kommer ju å bli utbränd innan den här kursen är över. Det är så mkt att göra å inte bara massa enkel matematik. De tråkiga med universitet är att vi bara får "betalt" (alt. betala) för 40 timmar. "Jobbar" vi övertid så får vi inge extra betalt, hur surt är inte det? Som mina 4 timmar igår kväll. Mina timmar i lördags å söndags. Nop, inget extra för dom.

Min nya fritidsaktivitet: PLUGG! Resten som typ IKSU, vänner, bakning. Sånt hinns inte med längre.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0