Dags för skola

Skrivet den 2009-11-13, klockan 12:05:57
Börjar bli lite brottom nu! Eller inte än, men om jag fortsätter i den här takten så blire de sen. Här har jag sovmorron till 13 å ändå blire stressigt.. Men det är bara för att jag vet att jag har all tid i världen å sölar då..

Blev lite rädd i morse för jag hörde på nyheterna att det var en inbrottsvåg längs Västerbottens kust! Usch, gillar inte å höra sånt, för nu blir jag orolig varje gång jag lämnar lägenheten.. Iofs så vare mest villor, men ändå!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0