9 nov 09

Skrivet den 2009-11-09, klockan 10:52:30
Ojojoj, har inte blivit något på hela helgen!! Men jag har inte haft min dator med mej å ingen tid över. Ska dra en liten sammanfattning senare.

Sitter å tittar på "Efter 10" där Blondinbella å Storstadspojken är med. Tålde inte riktigt att höra hennes röst förut, men nu går det bra. Fast hon pratar så sjukt fort!! Jises, flicka sakta ner! Nisse känns lite mer lugn. Pratar inte så mycket, han får väl inte utrymme.. =P

Kom på i morse att jag glömde bort min egen far igår!! =O Lite pinsamt! Men det var så fullt upp igår.. Så jag ringde han idag å "grattade" i efterskott. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0