6 nov 09

Skrivet den 2009-11-06, klockan 07:25:34
Hade sjukt svårt å somna igår! Var så himla trött när jag satt i soffan, när jag la mej i sängen blev jag tvärpigg. Erik somnade typ på en gång! Förstår inte hur han lyckas.. =P När klockan ringde vill ja gine alls gå upp, låg kvar tills Eriks klocka ringde, typ tre minuter senare, men jag hann somna om. =P

När jag öppnade persiennen så såg jag att det var vitt på backen, vilket oroar mej för det regnar ute.
SNÖ+REGN=HALKA!
Så jag måste verkligen ta det lugnt idag.

Vi ska gjuta en betongpelare nu på morronen, ska bli spännande. Sen kommer vi typ ha hål i tre timmar innan 1,5 timmas föreläsing börjar. Ska nog stanna kvar i skolan under hålet för att räkna lite på uppgifterna vi fick, varför inte börja på en gång?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0