25 nov 09

Skrivet den 2009-11-25, klockan 07:16:44
Jag var som inställd på att jag skulle börja klockan 13 idag så därför skyndade jag mej inte i säng vid nio igår. (Jo jag går typ å lägger mej då, för det tar lite tid för mej å varva ner innan jag kan somna.) Så efter tio började jag å fixa iordning för sängen. När jag stog å borstade tänderna kom jag på att jag började halv nio!! Ska ju ta å räkna på labben å skriva rapport nu på förmiddagen. De hade jag glömt.

Usch, är inte alls sugen. För jag är inge förtjust i min grupp. Eller det är väl egentligen en i gruppen som jag inte orkar med. Har dock aldrig gjort något arbete ihop. Men jag har sett å hört. Å jag har redan fått känna på..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0