23 nov 09

Skrivet den 2009-11-23, klockan 22:24:16
• Klädde på mej ytterkläderna
• Tog matlådan i frysen
• 08.45 gick utanför dörren
• Gick ut till cyklen
• Börjde cykla
• Kände på mej att jag glömt något
• Utanför VC slog det mej - ingen morronbloggning
• Kom till skolan
• Satte mej med hemtentan
• Pratade med Annika
• Klurade på hemtentan
• Lunch - chiliconcarne med ris
• Öppnar lådar - ser inge ris
• Äter en mandarin
• Lektion - fattar 0
• Hemtentan - forts.
• Pratade med Annika
• Hemtenta forts.
• Lågt blodsocker
• Gick till Mitum - stängt
• Gick till Amigo - stängt
• Sprang ut i kylan
• In i värmen
• Upp till Sam.fiket - öppet
• Fyllde på med frukt och söta
• Hemtenta forts.
• Frustration
• Räknade lite åt Jenny
• Hemgång
• 18.20 - kommer innanför dörren
• Sätter på makis-vatten
• Diskar
• Häller i makisar
• Värmer den tinade CCC
• Erik kommer hem
• Vi äter middag
• Erik gör kaffe
• Erik tar kaffekoppen i handen å åker å jobbar
• Jag sätter mej i soffan å kollar på internet
• Tar upp skolsaker
• Renskriver hemtentan
• Pratar med lillebror
• Under tiden renskriver jag
• M ringer
• Renskrivning forts.
• Erik kommer hem
• Renskrivning forts.

Just nu, jättetrött, men ska renskriva lite till.. Snart klar. Eller? Det är en önskan iaf.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-11-24, klockan 01:18:22

oj då har du mycket att göra. nu känner jag mig lat haha ;) lycka till med pluggandet imorgon


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0