22 nov 09

Skrivet den 2009-11-22, klockan 11:44:59
Är glad att jag sov lite längre idag.. Vaknade till å med innan Erik! Men jag låg kvar i sängen 30 minuter för det var så varmt å skönt under täcket. Men sen fick de vara nog, så jag klev upp å då vaknade Erik till liv.

Har ätit frulle å nu dricks de kaffe. Ska ta å klä på mej å sen ska vi ut på en liten shoppingsväng.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-11-22, klockan 17:24:53

idag städar jag bara lite (: vad hittar du på?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0