21 nov 09

Skrivet den 2009-11-21, klockan 10:09:49
Under flera nätter i rad så har jag haft massa sjuka drömmar!! Lika så var det denna natt. Men jag är glad så länge det inte är mardrömmar. Har sovit väldigt bra i natt, tycker dock att jag vaknade lite tidigt, menmen, får väl ta å sova middag sen så jag orkar vara uppe ikväll/natt. =)

Umeå har haft mindre än 4 soltimmar under november! Helt sjukt, för det har ju gått tre veckor nu å inte ens fyra timmar. Inte konstigt att jag är trött å orkeslös. MEN idag har det lovat sol i hela landet! Så de första jag gjorde när jag vaknade var att öppna persiennen, å vad såg jag? SOLEN!! =)

Måste gå ut en sväng idag bara för att suga i mej lite stålar. =) Men först ska jag äta upp frullen.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0