1 nov 09

Skrivet den 2009-11-01, klockan 11:46:14
Kan inte riktigt fatta att vi har bytt månad nu! Det går så himla fort. Bara fyra veckor kvar till första advent å åtta veckor kvar till jul. Helt sinnes.

Igår var vi på kalas i H-sand, för att fira en födelsedag en månad senare.. Vi fick tacos å chokladtårta. =) Även jag fick presenter =) Leilas kokbok å muffinsformar. =) Så nu ska jag hem å baka sen. =)

A fick inte följa med för hon blev kidnappad av nåra kompisar när vi skulle åka. Blev livrädd när jag såg dom, för jag var inte riktigt beredd på att de skulle vara så utklädda. =P

Ska försöka å plugga nu, men byggtjänst ligger fortfarande nere, tur att jag har tagit ut de koder som jag tror jag behöver. Men det hade ju varit bra om jag fick kika lite.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0