Visste väl de

Skrivet den 2009-05-06, klockan 14:48:05
Fick ett sms av Blomman om att de hade satt upp tentasvaren på anslagstavlan. Det hade jag helt glömt bort! Så jag slängde på mej skorna å for iväg.

Det var ett par nervösa minutrar. Gick med snabba steg mot tavlan, letade efter lappen:
Byggproduktion 1
Ordinarie tentamen + omtentamen
Godkänd på båda delmomenten


Kunde inte hitta mitt namn å blev grymt besviken, tårarna steg - för de fick bara inte hända. Jag var ju tvungen å klara den! De som faktiskt hade gått bra den här gången - på riktigt.

Sen fann jag mitt namn, längst ner på listan. Å då kom de typ tårar på riktigt, men glädjetårar!! Så himla skönt att den är bortgjord nu. Vet inte vad jag fick för resultat men de kvittar.

Jag visste nog innerst inne att de skulle gå bra för jag pluggade som en tok!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0