Trött

Skrivet den 2009-05-20, klockan 20:43:36
Hur kan jag vara så här trött?? De e ju vår å ljust ute så jag borde vara pigg.. Undra om de beror på att det är mycket å göra i skolan nu, å jag är inte riktigt van, för jag har slappat lite. Samt att de blir för få sömntimmar..

Borde kanske se till att de blir lite längre. Därför ska jag gå å sova hyfsat tidigt idag å inte ställa nån klocka i morron så jag verkligen får sova ut. Känner att jag skulle behöva de..

Risken finns att jag somnar innan Grey's är slut! Å de får jag absolut inte göra! Måste hålla ut.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0