Studiebesök

Skrivet den 2009-05-13, klockan 15:48:14

De var ganska så spännande på studiebesöket. Har ju hänt en massa sen sist. Tog bara en timma å sen åkte jag till skolan. De va sjukt jobbigt att cykla upp för Svingen. Höll på att dö där på mitten. När jag kom fram till skolan så kom Charlotta också. Lite bra tajmat, utan att de visste om de.. =P

Lyckades inte göra mycket i skolan, för först satt jag å kolla hur man skulle göra å sen hjälpte jag Charlotta, sen vart jag hungrig å sen började lektionen.. Hon gick bara igenom massa exempel, vet inte riktigt om jag hängde med eller inte, men jag tror de iaf.

När vi cyklade hem så regnade det. =( Inte bra för jag hade inge regnjacka, utan bara en tröja!

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0