Stress

Skrivet den 2009-05-15, klockan 16:44:07

Börja känna mej lite smätt stressad nu. Kycklingarna är inte klara inte på långa vägar. De har gått från ljusrosa till vita, men jag vill ha dom gyllenbruna å de verkar vara svårt för dom!! De har stått inne i en timme snart så de borde ju ha hänt nåt, men icke. Jäkla kycklingar! Har höjt värmen nu, så jag kanske ska passa mej så att de inte blir svarta.

Egentligen har jag ju inte bråttom ska inte dra förns om tre timmar. Men jag vill in i duschen, å sen ska jag fixa hår, ansikte å naglar så de kommer å ta lite tid..

Måste kolla kycklingarna

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0