Shoppingrunda

Skrivet den 2009-05-07, klockan 19:02:40
For ner en sväng på stan, Erik ville ha ett par foppatofflor så vi skulle gå till Crocs-butiken. Blev så himla paff för jag kunde inte hitta den! Gick in å frågade på ett ställe å de sa att de ha stängt Crocs. Tusan, de va ju inte bra. Gick vidare, kollade en snabbis på Skopunkten å sen nån butik so hade Foppatofflor, men de fanns inte i Eriks storlek.

Vi gick vidare till Stadium å Erik köpte en keps, jag tittade på min Bikini, skulle prova den men jag hade ingen ork. Sen gick vi till den stora Ecco-butiken å där fanns de tofflor i Eriks storlek. Det blev ett par svarta å sen köpte vi oss två toffelsmycken var. Jag en kissekatt å en blomma. Å Erik Bilar-bilen å katten Gustav.

Sen blev de inge mer. Hade ingen ork, var lite illamående å så. Är väl inte helt återställd än, hoppas att de är bättre till i morron. Å jag måste verkligen hoppas att jag är fullt återställd i helgen eftersom vi ska bort då. Blir så mycket jobbigare å va sjuk när man inte är hemma.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0