Sängdags

Skrivet den 2009-05-03, klockan 22:27:14
Jag börjar iofs inte förns klockan 13 i morron så jag behöver inte gå å lägga mej så tidigt, men jag tror att jag kastar in handduken nu, för jag känner mej trött. Å då hinner jag till skolan lite innan för att fixa lite saker å så.

Fixade naglarna nu på kvällen, de såg hemska ut! Smutsiga å ojämna. Nu är de filade och lackade. De va lika bra å göra de, för nu när de har växt lite går de av så lätt. Jag fastnar å de blir sprickor å sånt.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0