Pluggpluggplugg

Skrivet den 2009-05-28, klockan 13:22:33
De går så otroligt trögt med pluggandet just nu!! Å läraren finns inte på plats så de går inte å fråga heller.. Så jag måste vänta till i morron innan jag kan fråga nåt.. Känns ju lite drygt att plugget måste stanna upp pga de.. Men vad ska jag göra?

Men helt stanna upp ska jag inte göra.. Kan ju bläddra lite i boken samt kolla övningstentorna.. Tror att de var lite lättare å på de som hon har gått igenom på lektionerna..

Eftersom jag känner mej så otroligt stressad inför tentan så sköt jag upp stan på obestämd tid.. Känner inte att hag har tid att strosa omkring där nere. Får ingen ro eftersom jag vet att jag borde sitta med böckerna..

Dags att greppa boken..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0