Phösar-intro

Skrivet den 2009-05-17, klockan 17:38:08
Jises, jag trodde att phösar-grejen skulle vara i en timma, Petra sa två å de va i drygt tre!! Men de har varit kul. Har fått lite information om vad det är som gäller, hur vi ska behandla nollorna å så. Fick även leka lite granna så generalerna fick testa på ledarskapet. Man har typ lekt lekarna 100 gånger, men de e kul fortfarande, kanske inte namnlekarna för jag är inge bra på att komma ihåg namn.

Känns som man fick min hand sönderkrossad i en lek å en öm axel i en annan. Men de får man ta. Har man gett sig in i leken får man leken tåla.. Jag lever ju fortfarande så de va ju inte så farligt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0