Mot skolan

Skrivet den 2009-05-08, klockan 12:27:18
Borde nog egentligen ha ätit lunch innan skolan. Men nu hinner jag inte de. De blir så fel när man börjar vid ett. För jag går upp vid nio å äter frulle då, å då e jag inte hungrig vid tolv.. Men jag är dödshungrig vid två, mitt i lektionen. Å då e jag så hungrig när jag kommer hem att jag är på dåligt humör, vilket kanske inte är så trevligt.. Har iofs tagit en frukt, men hur länge står man sej på de??

Hade tänkt att jag skulle ta kort på dagens outfit, men kameran är stendöd å min mobilkamera är inte den bästa, men jag ska göra ett försök. Annars fåre bli senare när jag har laddat kameran. Eller lyckats sno Eriks mobil.. =)

Ska gå å kolla i skafferiet om jag hittar nåt mer ätbart att ta med på vägen.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0