Intressant

Skrivet den 2009-05-04, klockan 16:12:03
Den här kursen verkar faktiskt intressant, hoppas på de iaf. De som är riktigt bra med den är att hon lämnar ut sina PP-föreläsningar till oss. De älskar jag, blir som lite lättare att hänga med då.

Efter lektionen satte vi oss med labben. Vi hade tydligen gjort tokfel, men nu har vi rättat till de å han godkände det också. Skönt, då har jag godkänt i den kursen å är behörig till nästa.

Måste gå å fixa något att äta nu, fast jag tror att de måste bli en sväng förbi ICA först. Så jag får väl göra de fort, för jag kommer snart att dö av hunger, okej kanske inte riktigt. Men jag kommer å få kramper i magen å huvudvärk annars om ett tag. Å de skulle jag gärna slippa..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0