Ingen förändring

Skrivet den 2009-05-08, klockan 19:25:34
Varför kan de inte bara försvinna?!? Känner mej fortfarande illamående å har ont i huvudet. Så länge jag är still så ere lungt. Men så fort jag reser mej för att gå nånstans eller läsa eller vad som så blire värre.

Jises, jag har tröttnat på att titta upp i vårat vita tak!! Vill göra nåt annat. Typ ut i solen för en promenad eller cykeltur!!

Kommer å bli kämpig i morron om de inte har blivit bättre. För jag kommer nog inte vara så sugen på å köra bil. Å mindre sugen är jag på att vara hemma hos nån annan i de här tillståndet. Orkar inte vara social å trevlig. Utan ligger helst ner i soffan/sängen i min ensamhet.. Känns ju inte allt för trevligt, eller?

//Angelica


Ska hämta åksjukebanden så kanske illamåendet försvinner.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0