Huvudvärk =(

Skrivet den 2009-05-06, klockan 21:58:27
De har varit en jobbig dag idag. Har inte blivit av med huvudvärken än.. Till en början vare ändå okej, men på eftermiddan blev jag illamående. Så jag kröp ner under täcket å försökte sova. Jag kunde somna iaf, men nå bättre blev de inte.

Sen kunde jag iaf resa mej upp, lagade mat, hämtade bilen å sen satte jag mej framför teven. Nu har de börjat krypa tillbaka den här värsta smärtan å illamåendet likaså. Usch.

Ska gå å lägga mej nu å hoppas på att de går över till i morron.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0