Blåsor =(

Skrivet den 2009-05-26, klockan 16:00:24
Har varit väldigt svårt å plugga idag, vet inte riktigt hur jag ska börja.. Allt känns så komplicerat å omöjligt att jag inte har nån motivation till att ta tag i de.. Men jag måste, vill inte ha en omtenta på denna för den är i augusti å då har inte jag tid.. Så jag måste fixa de nu på en gång.. Men de e bara två veckor kvar nu till sommarlov, så jag kan väl lägga i en högre växel den sista tiden.

När jag kom hem idag så bytte jag om till promenadkläder å gick en liten runda, dock inte för långt för de gjorde så ont i foten. Har en blåsa på vardera fot.. Nya skor är inte bra.. Tejpade ju foten så de blev lite lindrigare, men inte helt smärtfritt..

Ska kanske ta å sätta mej med skolböckerna en stund innan de är dags att fixa middag..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0