Blåsigt

Skrivet den 2009-05-25, klockan 16:12:38
Blev lite stressad i morse när Erik kom hem. Han sa att vi skulle åka å lämna bilen tillbaka den lånade bilen så de va bortgjort. Klockan var då strax efter åtta å åka fram å tillbaka tar ca 30 minuter å jag skulle va på skolan 9.. Där stod jag ofixad å fick börja öka takten lite..

Men de gick bra, prick nio var jag på skolan. Charlotta kom inte förns kvart i tio (!) men jag fick annat sällskap å fick hjälp med lite uppgifter så jag kunde börja. Lektionen var intressant men svår.. Blev lite kladdigt när jag skrev så jag renskrev när jag kom hem så nu ere läsbart.

Satte mej i solen å hade de skönt - trodde jag. Va så molnigt å blåsigt att jag gav upp tillslut, började ju frysa fast det var 20 grader.. =P Hade tänkt att jag skulle cykla, men de e inge kul näre blåser så mkt. Men jag ska göra lite magövningar istället för att kompensera..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0